2011-ben került létrehozásra a Kézműves és Helyi Termék Klaszter, melynek köszönhetően a klasztertagok piaci helyzete javult, versenyképességük növekedett. A Kézműves és Helyi Termék Klaszter egy innovatív, széleskörű együttműködésen alapuló gazdasági kezdeményezés, melynek célja a hagyományőrző kézműves és helyi termékek hatékony, kreatív piacra juttatása és promóciója.
A klaszter keretein belül hozták létre a MADE márkát, mely ismert és elismert dél-dunántúli kézművesek, iparművészek és termelők összefogásával született. Azt az eltökéltséget képviseli, hogy a népművészeti és hagyományos kézműves termékek igenis visszakerülhetnek a modern ember mindennapjaiba.
A kezdeményezés célja, hogy egy egységes, modern és igényes arculat segítségével a vásárlók széles köre is megismerkedhessen a MADE-minőséggel, annak értékeivel. A MADE termékei ugyanis egyaránt őrzik a magyar kézműves tradíciók értékeit, és lehetnek hasznosak a mai, modern életvitel számára. A termékekre egységesen jellemző a kiemelkedő minőség, az egyediség, valamint a kézműves eljárások és a természetes alapanyagok alkalmazása.
A klaszter és azáltal a MADE küldetése, hogy a kereskedelem hatékony szervezésével, boltok és szakosodott üzletek segítségével a Dél-Dunántúl értékei a modern ember otthonában is megjelenjenek, a vásárlók használatba vegyék termékeit.
A MADE azokat a tudatos vásárlókat szólítja meg, akik a népművészetre, a kézműves termelésre, mint élő értékre tekintenek. A MADE alkotói a Dél-Dunántúl hagyományainak, értékeinek megőrzéséhez azzal járulnak hozzá, hogy segítik ismét élővé tenni azt.
A MADE termékek között szerepelnek teák, bonbonok, különböző kerámiák, fatermékek, illetve a több száz éves néphagyomány megörökítésére szolgáló busó is.